facebook_pixel

Leveringsbetingelser

Velkommen til vår interiør nettbutikk!

Vi i Vakre Rom ønsker at du som kunde skal føle deg trygg og ivaretatt, og vi har høy fokus på kundeservice. Under står våre leveringsbetingelser listet opp, som vi anbefaler deg å lese før du bestiller.

PRISER OG LEVERING.

Prisene er oppgitt i NOK og inkluderer moms, f.n. 25 % dersom ikke annet er angitt. Vi sender kun varer i Norge og forbeholder oss retten til å endre våre priser i nettbutikken, og reserverer oss mot feilaktig prissettig. Vi tar forbehold om utsolgte varer.

FORSENDELSE

Minimumsbeløpet på en ordre er på 300 kr eks frakt. Ordren din vil bli pakket og sendt i løpet av 1-5 dager, og skulle ikke dette være mulig vil vi ta kontakt med deg. Vi sender alle våre varer med Bring/Posten Norge, og du kan til enhver tid spore din egen pakke på bring.no.  Møbler spores på Schenker.no dersom ikke annet er oppgitt. Fraktkostnad er satt til en fast pris på 99 kr, henter du selv betaler du ingenting. Møbelfrakt er på fra 250,- til 2000,- avhengig av hvilket møbel det er. Det er kjøperens ansvar å sørge for at den adressen og telefonnummer som blir oppgitt ved bestillingen er korrekt. Vi sender desverre ikke varer til Svalbard. Vi sender deg hentemelding KUN på sms så viktig at du sjekker at du oppgir riktig nummer. Dersom pakken ikke hentes innen 14 dager på postkontoret blir pakken sendt i retur til oss, kan kjøper bli belastet med et gebyr på opptil 400 kr. Dersom vi må sende pakken igjen p.g.a ukorrekt adresse eller ikke hentet pakke, må kjøper betale denne kostnaden.  Alle bestillinger, der annet ikke er avtalt, sendes som postpakke og hentes på ditt lokale postkontor. Vi sender ut en e-post ved postinnlevering, der vi angir ditt kolli-id. Dette gjør at du kan spore pakken på www.bring.no. Velger du å forhåndsbestille en vare, må denne /de varene legges inn i egen ordre. Velger du å legge andre ting på samme ordre, vil hele ordren sendes først når alle varene er på lager. Ønsker du at vi deler opp forsendelsen, må du gi oss beskjed om dette. Ekstra frakt må påberegnes.

FEIL/MANGLER

Dersom det er mangler eller feil på din ordre, er det viktig at du gir oss beskjed om dette så fort som mulig etter du har mottatt din pakke, slik at vi kan rette opp feilen. Ta kontakt med oss på kundeservice@vakrerom.no senest 3 dager etter mottatt ordre ved feil/mangler.

KUNDENS PLIKTER

Den som er registrert som kunde (18 års aldersgrense) hos selger, er ansvarlig for betaling av de ytelser selger eller selgers samarbeidspartnere leverer i henhold til nærværende vilkår. Det er kundens oppgave å sørge for at riktig leveringsadresse blir opplyst.

REKLAMASJON

Dersom varen blir skadet ved levering skal dette snarest meldes til oss og helst på ankomstdagen via e-post. Det er viktig at du gir en fullstendig melding til oss på eventuelle skader som er oppstått, slik at vi kan løse problemmet så fort som mulig. Vi må ha melding om skadet vare SENEST 3 dager etter du har mottatt den. Ser du at emballasjen er skadet ved leveringstidspunktet, eller varen er tydelige skadet under transport, må skal du også melde dette direkte til det postkontoret som du kvitterer ut pakken av.
 De vil sendes oss en skademelding og erstatte varen, slik at vi kan sende en ny vare til deg.

ANGREFRIST

Hvis du angrer på kjøpet, kan du returnere dine varer i originalemballasjen så de er oss i hende innen 14 dager etter mottagelsen.  Gi oss beskjed på mail om at du ønsker å benytte deg av angreretten, du trenger ikke å oppgi grunn. Du har ansvaret for at returvarer når frem til oss i uskadet/komplett stand, sørg derfor for at varene er forsvarlig innpakket. Fyll ut angrerettskjemaet som vi sender deg sammen din ordrebekreftelse (på mail) og legg denne ved i returpakken. Dersom vilkårene for angrerett er oppfylt refunderer vi varens pris. Vær oppmerksom på at kostnader ved retur av varer påfaller deg (jf. Angrerettloven § 15 første ledd). Salgsvarer byttes ikke. Ved avbestilling av bestillingsvarer tilkommer et gebyr, avhengig av hvor langt i prosessen produktet ditt har kommet. Er det ferdig produsert på avbestillingstidspunktet, må varen i sin helhet betales. Ønsker du å benytte et gavekort eller en tilgodelapp, utløper den 6 måneder etter datoen du mottar den på mail.

LEVERINGSBETINGELSER BLACK FRIDAY 

(gjelder kjøp gjort fra og med torsdag 24/11 til og med søndag 27/11)

 

  • Dersom du ønsker å sende en vare du har bestilt i retur, fyller du ut angrerettskjema du har mottatt på mail og sender det sammen med varen(e) tilbake. Returfrakt dekkes av kunden.
  • Lenger behandlingstid på returer må beregnes, opptil 3 uker ekstra.
  • Fri frakt på bestillinger over 1000 kr, men dette gjelder ikke på møbler.
  • Tilbudene disse dagene gjelder KUN på nye ordre. Det vil si at du ikke har mulighet til å få rabatt på ordre som allerede er lagt inn selv om denne varen nå er på tilbud.
  • Alle møbelbestillinger gjort i denne perioden vil leveres i januar/februar dersom ikke annet er avtalt.
  • Dersom du har valgt å hente varen(e) din(e) på lageret vårt, vil du motta en mail med beskjed om når det er klart til henting.
  • Vi tar forbehold om utsolgte varer og dersom en vare har blitt tatt bort fra ordren din, er dette fordi varen desverre er utsolgt. Varen vil selvsagt krediteres.
  • Ekstra svartid må beregnes på mail (vi svarer innen 48 timer.
  • Dersom du har bestilt for over 2000,- og fått med en gratis gave og velger å returnere en eller flere varer på ordren din, vil gaven belastes i sin helhet. På kjøp over 2000 kr utgjør dette 199,- (duftlys) og på ordre over 3500,- utgjør det 599,- (pledd) Dersom du ønsker å sende en vare tilbake og bytte i noe annet, betaler du ingenting for gaven.

KLARNA – KJØP NÅ – BETAL ETTER LEVERING

 

  • Få alltid varen hjem før du betaler
  • Alltid 14 dagers betalingsfrist
  • Du behøver aldri å oppgi kortinformasjon
  • 14 dagers angrerett i henhold til angrerettloven*
  • Du kan laste ned fakturaen din på klarna.no
  • Mulighet for delbetalinger

Et fakturagebyr på x kr tilkommer per kjøp. Hvis betaling unnlates legges det til et purregebyr på 63,00 kr og en forsinkelsesrente på 8.50 %. Når du velger Klarna som betalingsløsning kan det foretas en kredittsjekk. Dersom kredittsjekk foretas vil et gjenpartsbrev bli sendt til din epost.

Personopplysninger behandles i henhold til personopplysningsloven. Klarna håndterer personopplysninger for å utføre kundeanalyser, identifikasjoner, kredittvurderinger og markedsføring. Ditt personnummer er også ditt kundenummer hos Klarna..

* Gjelder ikke for varer og tjenester som f.eks. flyreiser, eventement og spesialanpassede varer.

 

KLARNA – DELBETALE FRA 95 KR PER MÅNED!

Vær oppmerksom på at når du velger delbetaling i forbindelse med ditt kjøp er dette et tilbud om delbetaling. Den faktiske kontoavtalen inngås senere i forbindelse med at kontoavtalen sendes til din folkeregistrerte adresse.
Dette er betalingsmåten for deg som selv vil bestemme hvor mye du ønsker å betale hver måned. Du får alltid varene dine hjem før du betaler, og du får også mulighet til å samle alle dine delbetalingskjøp på en og samme konto. Det betyr kun en faktura uansett antall kjøp med Klarna konto i de butikker vi samarbeider med.

 

  • Få alltid hjem varen før du betaler
  • Betal fra 95 kr i mnd. eller 1/24 av totalbeløpet
  • Du behøver aldri å oppgi kortinformasjon
  • Alle kjøpene dine samles på en konto og dermed på en og samme faktura
  • Kjøp nå – betal i slutten av neste måned
  • Ett fakturagebyr på 45 kr uansett antall kjøp
  • Du kan når som helst betale hele beløpet
  • Ved for eksempel et kjøp på 10000 kr med Klarna konto basisvilkår tilkommer det ingen etableringsgebyr. Årsrenten er 22 % hvilket utgjør en effektiv rente på 36,12 %. Prisen på kredittkjøpet er 11771 kr med 12 delbetalinger på 981 kr stk. Eksempelet forutsetter at delbetalingen pågår over 12 måneder. Vær oppmerksom på at minimumsbeløp per måned på produktnivå ikke er det samme som for kontoen i sin helhet. Det er alltid minimum 95 kr per måned.

Når du velger Klarna som betalingsløsning kan det foretas en kredittsjekk. Dersom kredittsjekk foretas vil et gjenpartsbrev bli sendt til din epost. Personopplysninger behandles i henhold til personopplysningsloven.

Klarna håndterer personopplysninger for å utføre kundeanalyser, identifikasjoner, kredittvurderinger og markedsføring. Ditt fødselsnummer er også ditt kundenummer hos Klarna. Dersom du ikke velger å gå inn på kontoavtalen du får sendt til din folkeregistrerte adresse, så gjelder likevel avsnittet om fakturavilkår i de allmenne kontovilkårene, se linken under.

Allmenne vilkår finner du her
Standardiserte europeiske opplysninger om forbrukerkreditt finner du her

t

Allmenne vilkår finner du her
Standardiserte europeiske opplysninger om forbrukerkreditt finner du her