facebook_pixel

Retur og reklamasjon

Bytte

Dersom du ønsker å bytte mottatt vare i en annen størrelse eller farge må du kontakte oss innen kort tid. Vi sender nye varer portofritt, men returen dekkes av deg. Det er viktig at byttet avklares med oss på e-post (kundeservice@vakrerom.no) , slik at vi kan bekrefte at ønsket produkt, farge eller størrelse er tilgjengelig på lager. Ved bruk av bytterett må varen være ubrukt, og merkelapper må ikke være fjernet fra produktet.

Reklamasjon

Dersom varen er skadet ved levering skal dette snarest meldes til oss og helst på ankomstdagen via e-post. Det er viktig at du gir en fullstendig melding til oss på eventuelle skader som er oppstått, slik at vi kan løse problemmet så fort som mulig. Vi må ha melding om skadet vare SENEST 3 dager etter du har mottatt den. Ser du at emballasjen er skadet ved leveringstidspunktet, eller varen er tydelige skadet under transport, må du også melde dette direkte til det postkontoret som du kvitterer ut pakken av.
 De vil sendes oss en skademelding og erstatte varen, slik at vi kan sende en ny vare til deg.

Har du kjøpt produktet gjennom nettbutikken dekker Vakre Rom porto til og fra ved behandling av reklamasjonsproduktet. Når reklamasjonen er godkjent refunderer vi kostnadene tilbake til din konto, eller sender en ny vare.

Angrerett

Hvis du angrer på kjøpet, kan du returnere dine varer i originalemballasjen så de er oss i hende innen 14 dager etter mottagelsen. Gi oss beskjed på mail om du ønsker å benytte deg av angreretten, du trenger ikke å oppgi grunn. Du har ansvaret for at returvarer når frem til oss i uskadet/komplett stand, sørg derfor for at varene er forsvarlig innpakket. Fyll ut angrerettskjemaet som vi sender deg på mail sammen din ordrebekreftelse, og legg denne ved i returpakken. Dersom vilkårene for angrerett er oppfylt refunderer vi varens pris. Vær oppmerksom på at kostnader ved retur av varer påfaller deg (jf. Angrerettloven § 15 første ledd). Ved avbestilling av bestillingsvarer tilkommer et gebyr, avhengig av hvor langt i prosessen produktet ditt har kommet. Er det ferdig produsert på avbestillingstidspunktet, må varen i sin helhet betales.

Ved kredittkortkjøp vil du få pengene refundert direkte til ditt kort (som du betalte med) for varer som er sendt i retur. Har du mottatt faktura, kan du kaste denne. Vi sender deg ny faktura på mail.

Ingen bytterett

Det er ingen bytterett på ørepynt eller salgsvarer.